Acest website foloseste cookie-uri pentru facilitarea accesului si livrarea multiplelor functionalitati. Daca veti continua sa navigati, vom considera ca ati acceptat folosirea acestora.
X

[MAXIMUM_COMPARE_PRODUCTS]

Produse
Produse

Politica de retur

Condiții generale de retur pentru produsele vândute de Alarm Service.

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să se prezinte în aceeași stare în care au fost livrate.
  • Produsul trebuie să fie însotit de toate accesoriile cu care a fost livrat in colet.
  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Se acceptă returul si al celorlalte produse doar dacă sunt sigilate.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice sau electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate.

Alarm Service ’96 Impex SRL isi rezerva dreptul de a refuza returnarea produselor daca nu se respecta conditiile enumerate mai sus.

Retur în magazinul Alarm Service

  • În cazul în care un produs se returnează direct la magazinul Alarm Service și se optează pentru a se returna banii înapoi, restituirea se va face în funcție de modalitatea prin care a fost efectuată plata inițial.

Retur prin curierat

  • Cumparatorul are posibilitatea sa aleaga ca returul să fie preluat de către o companie de curierat, urmand sa suporte toate costurile directe legate de returnarea produselor.
    .

Dreptul la retragere în 14 zile pentru vanzarile la distanta ( comenzi online )

  • Cumpărătorul ( persoana fizica ) are dreptul să returneze produsele achizitionate online în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri in afara de costurile de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la data in care cumparatorul a intrat in posesia produsului/produselor.

Atentie: Legea se referă la aceste drepturi exclusiv pentru contractele încheiate la distanţă sau pentru contractele încheiate în afara spaţiilor comerciale, dreptul de retur nu se mai aplica in cazul in care clientul a achizitionat produsele direct de la unul din magazinele noastre!

Alarm Service ’96 Impex SR: va rambursa in cel mai scurt timp contravaloarea produsului, dupa acceptarea returului.

* campuri obligatorii

1.Informatii despre comanda
(Nr de comanda: ex: 100101)
(Produsul sau produsele returnate)
(Produsul sau produsele returnate)
2. Date Personale
(numele si prenumele complet)
(e-mail client)
3. Returnarea banilor
Transfer in cont bancar - valoarea returnata va fi transferata in contul bancar indicat mai jos

(cont bancar ex: RO20RZBR ...)
4. Upload fisier
Puteti incarca un fisier, de exemplu copie dupa factura sau bon fiscal.

Contact
Adresa: Str. Drumul Sării, Nr. 98, sector 6, București
Telefon: 0744.496.176 / 021 411 00 50 / int.104
Email: magazin@alarmservice.ro, marius@alarmservice.ro, office@alarmservice.ro
înregistrează-te

Înscrieți-vă la newsletter-ul nostru.

powered by teamshare
© Copyright 2025 Alarm Service
designed by headstart.ro