Prin contractul de colaborare incheiat cu firma de curierat Fan Courier, va oferim livrare la adresa in 1-2 zile lucratoare indiferent de locatie, pemntru produsele din stoc. La cererea dumneavoastra putem efectua livrarile si cu un alt curier disponibil.
Costul livrarii produselor din comanda ta este afisat in pagina "Detalii comanda", dupa introducerea adresei de livrare. Aceasta valoare depinde de greutarea totala a produselor, de dimensiunile lor si de distanta fata de rutele standard ale curierilor. Modificand adresa de livrare se va modifica automat si costul de transport asociat comenzii.
In cazul produselor aflate in stoc, livrarea la nivel national se realizeaza in 1-3 zile lucratoare din momentul plasarii comenzii. Din considerente ce nu sunt controlate de Alarm Service (conditii meteo sau sanitare speciale, grad de incarcare al curierilor sau incidente ce apar in procesul de livrare, accesul dificil la adresa de destinatie, erori in detaliile adresei de destinatie, etc), termenul de livrare poate fi depasit, dar Alarm Service va face tot ce este necesar pentru ca perioada de livrare sa fie cat mai mica.
In cazul produselor care nu mai sunt pe stoc, vei fi contactat de catre echipa noastra de suport pentru a stabili termenul de livrare in functie de disponibilitatea stocului de la furnizori.
Dupa generarea AWB-ului vei primi un email/SMS de la Alarm Service cu detaliile despre livrare: numar AWB, nume firma de curierat si un link pentru urmarirea online a intregului proces de livrare. Cand produsele din comanda ta parasesc depozitul nostru si pleaca spre centrul logistic al curierului, vei primi o noua notificare email de la noi. Este posibil ca si firma de curierat sa iti trimita o notificare email sau SMS cu cateva ore inainte de momentul livrarii.
Toate livrarile se efectueaza prin transportatori autorizati, cu licenta de transport nationala, care respecta legislatia privind protectia datelor personale.
Constatarile referitoare la integritatea fizica a coletelor se vor face in prezenta agentului curier. Daca utilizatorul constata deteriorarea coletului in urma transportului, recomandam ca acesta sa fie refuzat sau sa se mentioneze pe documentul de transport starea coletului. Reclamatiile ulterioare privind integritatea coletelor ce nu sunt consemnate pe documentul de transport sau pe un Proces Verbal de Constatare, nu vor fi acceptate iar utilizatorul pierde dreptul de retur.