Noile crossover-uri MXR sunt proiectate pentru a satisface cele mai exigente condiții acustice ale mașinii. Ei folosesc componente Mundorf pentru a crea o integrare completă a sunetului între componentele Supremo și a fost obținut un sunet surround tridimensional realist.
Sistem EVC™
Difuzoarele Morel cu tehnologie EVC™ folosesc bobine de voce care sunt de până la trei ori mai mari decât difuzoarele convenționale. Designul EVC™ mută sistemul de antrenare magnetic în interiorul bobinei și elimină fluxul magnetic rătăcit prin direcționarea eficientă a întregii energii magnetice în bobina mobilă. Rezultatul este un sistem ultra eficient și puternic, care este extrem de compact, cu disipare eficientă a căldurii și defalcare redusă a membranei pentru mai puțină distorsiune.
Diafragme de tweeter Morel Acuflex realizate manual
Un compus de amortizare dezvoltat special, aplicat pe domurile moi ale unor tweetere și difuzoarelor medii Morel specifice. Combinația de materiale de mătase și hârtie creează o membrană care prezintă o anulare controlată a dezintegrarii (flexie, mai exact), ceea ce înseamnă că fiecare mod de degradare este suprimat de altul în direcția opusă. Această anulare a modurilor de degradare nu lasă decât sunetul curat și natural pentru care sunt cunoscute tweeterele și difuzoarele de gamă medie Morel.
Grilă de lux Morel Lotus
Noua grilă marca Lotus a lui Morel are un model specific de găuri în diferite forme și diametre concepute pentru a minimiza efectul de „corn” (un vârf de înaltă frecvență cauzat de frecvența de rezonanță a mai multor găuri de aceeași dimensiune). Prelucrarea inovatoare a metalelor a permis construirea unui grilaj foarte subțire și aproape transparent care afectează cu greu sunetul în reproducerea tuturor frecvențelor, menținând în același timp integritatea structurală pentru a proteja membrana difuzorului.
Filtru CAR - racire acustica
CAR este rezistenta acustica controlata. În majoritatea aplicațiilor auto, difuzoarele sunt instalate într-un spațiu virtual, cum ar fi o ușă, pentru a asigura o încărcare acustică minimă. CAR Filter™ îmbunătățește sarcina acustică prin controlul fluxului de aer din interiorul difuzorului, rezultând un control îmbunătățit al puterii cu până la 30%. Acest lucru oferă mai mult control asupra mișcării diafragmei pentru o dinamică mai bună a basului.
Motor DMM - sistem cu 2 magneti
Sistemul de antrenare dual Morel generează mai multă energie magnetică decât un singur magnet de dimensiuni similare, crescând eficiența și intervalul dinamic. Poziția magnetului secundar montat deasupra plăcii superioare a motorului este cheia pentru controlul fluxului magnetic difuz, creând un câmp magnetic mai concentrat, contribuind în același timp la caracteristica „ecranată” a difuzoarelor.
Diafragmă mid-bas din fibră de carbon
Membrana constă din două învelișuri exterioare din fibră de carbon care se înfășoară în jurul unui strat de Rohacell, care este o spumă de înaltă rezistență și greutate redusă. Combinația creează o membrană ușoară, puternică și amortizată corespunzător pentru reproducerea naturală a sunetului.
CARACTERISTICI TEHNICE